STORHANDLAT

Hahah, lunkat runt på MAXI idag med Sarriiii och fixat lite vuxen&pensionärs-poäng.. om gud vet allt...... MEN VA DE SUGER MED BLOGG KÄNNER JAAAA men vvet ju att mina fans (love u) älskar när jag bloggar så slutar väl kanske inte råh.. Men det börjar älit bli lite jobbigt med alla som vill fotas med mig å sådär och att jag måste ha livvakter osvosvosv.. men ahh, får väl lära mig att leva med det råå. har i vilket fall köpt nya träningsskor idag så nu måste jag springa every day, börjar på måndag om tre år:) Fast ska köra ki-box imorgon och slå ihjäl några jag hatar, MO HA HA HAHA

men hejdå. det var bara det.

grymma tjejerrrrrrhh



ORHAGEn

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

oh jag veeeeeeeet :( fast du ska inte säga nått som uppdaterar en gång i halvåret

2010-05-09 @ 11:15:38
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Cassandra

svar: jaa, vad bra :D <3 hah

2010-05-09 @ 11:32:56
URL: http://anjamariawigh.blogg.se/
Postat av: annispannis

hahahah om gud vet allt , hahahah

2010-05-09 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0