Somnar 07 vaknar igen på natteeeeeäään



fin dag idag va vaaaa :DDDDDD haha. Imorse åt jag upp glassen som var kvar, åt direkt från byttan haha, åkte till skolan med bara ben å ingen jacka osvosvosvosv, aaaaaaaasvarmt, nästan att ja ville dö ett tag men gjorde inte derå, skrev lite svenskanovell och får G i engelska, lämnade in matte a&b boken FOREVER och kände mig så jävla lycklig. Och att Anna, Sara och jag gick och köpte glass gjorde ju inte heller så mycket förutom att ja fick 27 kronor kvar på kontot. Men att vi testade ben&jerry glassen med tusentals asviridga kakkor-bitar i gjorde ganska mycket. buhuuu. 26 kronor åt skogen hahaha...

HAHA NAEEE, fan, börjar bli sån där idag har jag gjor det.. det.. och det.. BLLOGGGG. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN, men vi drar lite snabbt att sen cyklade jag hem till Emelie och troded ALLVARLIUGT att ja skulle dö i alla uppförsbackar och min instängda jävla klänningjävel. vi klicka lite kort och när ja kom hem läste jag prinsessansdagbok5 och somnade i solen, när ja kom in igen skakade jag som fan?? HAHAH, är det normalt?????????? jag har nog en skada. :(((

Kommentarer
Postat av: julia

brownie?

2010-05-21 @ 19:34:40
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: e

sv: du är snygg <3

2010-05-22 @ 15:39:53
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0