LINNÉA


bilder från i sommmmmmrässss

jag har namnsdag idag och jag har städat mitt rum och möblerat om lite . sen kom mormor&morfar och åt upp min kladdkaka jag hade gjort och jag fick prinsessans dagbok 5&6 och jag blev glad:)))) ikväll gör ja inte ett skit men jag har frågat 50 pers om vad dom har för skostorlek och hur många gånger dom tränar i veckan men inte mer än så...... litelite pytte lite engelska har jag gjort också. men sen orkade jag inte mer. nu yrar jag bara åså som ja brukar göra. tänk om jag var dyngdålig på stavningn hahahah då skulle de inte va roligt att läsa mina inlägg vaaa.... haha. drömmer mig bort och sover ett tag tror jag. Eller tänk om jag kunde vara så duktig och skriva stor bokstav och punkt (alltså, jag skriver ju redan punkter å så men det är bara så, man SKA säga "stor bokstav och punkt". men mm) NU ÄR DET STORA BOKSTÄVER OCH .................................................... (punkter)

ahhhh. men hejehejhejhejhehjehjehjeheh monika, ska se om det finns något gott där nere att äta, är skitskitskit hungrig. hungrar ihjäl typ. Felix köpte ivarjefall chips till mig förut, det är ju bra. men vad är det på tvn ikväll??? tjut tjut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0