And she's dancing like she's never danced before...

JAAAAAAAAAAAAAAAA JÄVLAR. hade race från skarhagen till stan mot Sara på våra racercyklar och fyyyyfasen vad snabbt det gick, jävlar jävlar. jag låg förstå hela tin typ, sen kom sara ifatt mig som fan när jag stanna för rödljuset men sssssseeen vet jag inte var jag fick kraften ifrån å drog iväg snabbt som javenne vad och det var så jävla nära att jag inte vann men det gjorde jag och jag trodde jag skulle dö (det tror jag alltid) när jag äntligen var framme. ahhhni det är inte lätt när det är svårt. träffa emma och emilia på friskis och fyfasen vad dom pratade, dom pratade som om dom aldrig hade gjort det tidigare.... fattar inte att jag å sara orkade lyssna.... hahaha... Nee, sara och jag är nog rätt galna iallafall:)
imorgon vankas det saft och bullar eller nationella prov i engelska. ORKAR INTE........... :''''''( hahaha..
alltså, jag är oftast inte seriös när jag bloggar:):):):) hehheee.
fukking shit aso mother fukkahhh hahahaha. det var bedårande fantastiska ord det där, du fagra Linnéa.

haha jag döööööööööööööööööööööööör HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

andas

HAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

gavar högt för mig själkv hahahahahhahaha. jag är trött. ska sova.


hahahahahahhaahhahhaa. förstå att läsa det här högt för sig själv då, skulle ju avlida för att det låter så jävla töntigt hahahahahahaha. ha helt teaterröst när ni läser "det var bedårande fantastiska ord det där, du fagra Linnéa", det blir mkt roligare då. inlevelse. inlevelse.

Kommentarer
Postat av: emelie

checka pulsen hjärtat.

du har fina och kloka ord du gumman!

tänk på ordspråket ibland, jag gillar inte att du skriker rakt ut jämt och säger vad du tycker, jag accepterat inte heller dina svordomar linnea.

linnea: JAG STAVAR FÖR I HELVETE LINNÉA.

personen: torkar svetten från pannan med en hand. yrar omkring. ska fixa det och det.

vi: vi vann. vi fick som vi ville.

det får vi alltid.

puss

2010-05-03 @ 22:35:14
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: emelie

sv:

hahahahhahaahahah

haha

*personen:visst var mitt skämt roligt

hahahaha. hahaha jag är så rolig. jag älskar mig själv, min bögiga släkt( inget emot bögar men de kan man väl tillägga.. ) mina inga vänner.

vi: fan tycker synd om honom nu när vi varit dumma:(

tre sek senare:

AE VILKEN JÄVLA IDIOT FYFAN IDIOOOOOOT smälldörren mamma: VÄGRAR GÅ TILL SKOLAN **** ÄR EN IDIOOOOOOOOOOOT

2010-05-03 @ 22:45:14
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: LINNÉA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR (orkar inte gå in på din blogg å kommentera. nu ska jag sova)

2010-05-03 @ 22:47:28
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Haha din pratkvarn. Du snackar ju hela tin, får ju ju aldrig tyst på dig :D

Ja men Sara är ju lilla Sara! Hehe

2010-05-03 @ 22:50:34
URL: http://emmacarolina.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

syns inte på bilden men är som sagt lite lite orange. kanske ska färga en gång till

2010-05-04 @ 20:40:32
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: emelie

SV: Taaaack SOM FAN =D

2010-05-05 @ 22:54:19
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0