26 MAJ



åkte hem till anna efter skolan i söderköping och vi badade i hennes pool där det var 18 grader kallt/varmt och sen åt vi godis och pratade pratade pratade och.. pratade.
det värsta var när ja skulle åka hem- HELT SJÄLV I EN BUSS FRÅN SÖDERKÖPING TILL NORRKÖPING!!!!! var asnervös för att ja inte skulle hinna trycka på stopp-knappen och att jag skulle virra bort mig totalt. men jag hann trycka på stoppknappen!! förstå vilken lycka! Haha.

idag har jag ätit-
frukost: 2 rostade mackor och ett glas mjölk
lunch: 2 knäcke med keso. två glas vatten
middag: 2 rån med bregott och ost, ett glas mjölk

ALLTSÅ?? DIET-LINNÉA???? HAHAHAHA.. nae. imrgon måste jag äta AAAAAAAAASMKT mat för att ta igen det här... pannkakor i skolan äre tillomed. woohoo.

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

fyfan vad dåligt jag mår!!!!!!!! hade du kul då? puss

2010-05-29 @ 12:15:54
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0