--------------+

Klockan är 22:38, det är måndag och det är den siste maj idag och jag har pyjamas och träningsskorna på mig. För att?
Jag är så jävla. in. i. nordens. jäkla träningssugen.
Självklart såhär sent när man inte kan träna, eller när man är sjuk. eller ba överhuvudtaget inte kan träna - då är man sugen.

men iaf så är det JUNI imorgon och på tal om JUNI, finns de typ inte ens film som heter så?



sämsta just nu:
vet inte vilken bok jag ska läsa :(

bild från ida råh när ja gick en prom. med jullan


btw - har en ny blogg, men venne om eller när jag ska byta till den. gör det när ja känner mig ready to do it ba. :) men den som väntar på nått gott- den väntar ALDRIG (alltid) förlänge :DDDD

Kommentarer
Postat av: julia

hehe nu blir jag nyfiken!

2010-06-01 @ 07:23:33
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0