viktigt igen!

jag har precis haft ett fint långt tack&hejdå tal på bubbleroom.se för jag ska tebax till underbara blogg.se.... fattar inte va som flög i mig när ja bytte te bubbleroom men aaa, nu är ja tillbaka ivarjefall å de ä huvusaken ;) haha.
jag har satt dit en ny header å ja vettefän varför jag skrev PUTTEFNASK hahahahahah. ja tror ja avlider för jag är så dum ibland haha.... .-.-.-.--.-.-. å så är det massor fin färg också för snart är det vår och det är elikamed FÄRGER!!! Woohohoooooo.

Glor på Let's dance nu och det är quickstep och jag har längtat som fan efter det. De enda minuset denna fredag är att ja inte har nått gott att äta (men det är väl la rätt positivt kanske. åt 300 gram choklad igår XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0