FRIDAY, IM IN LOVE WITH YOU

Jahaja.. så sitter jag här igen (som jag ioförsig har gjort sen jag kom hem från skolan vid 15) jävla onödig dag idag och jag saknar en pojkvän som jag kan äta ben&jerrys tillsammans med på fredagskvällar som denna. Önskar lite ibland att jag är 18, lite tatueringar, lite gör-vad-fan-du-vill, lite krogen, lite studenten osvosv ni fhhahattar. Men ibland är det kanske ba skönt att vara 16 men ibland hade det nå varit mucho skönare att vara typ 19 månader eller något liknande. sova i en vagn och bara kunna säga hej, tack, mamma, där, den och jacka. Men så är inte läget, jag är 16 och snart är jag 18 och snart flyttar jag hemifrån. woho.

let's dance är igång på tvn och jag har ätit en endaste godis idag och druckit 2 glas läsk. tankarna i mitt huvud lyder typ såhär "orkar jag gå upp vid 9 imorrn för att träna vid 11?" jag tror ja bestämmer det sen/lite senare/imorgon/kanske glömmer det. ja venne än. hejar fortfaranade på Claudia och hon-han-dansar-med. Förövrigt så har min mobil varit avstängd i 6 h nu och jag dör inte, helt otroligt!!!




mmmmm. aaa.. hejhejdå.
men glöm ej: jag saknar en pojkvän. och en ben&jerrys (borde ja skämmas för att ja aldrig ätit de?!?!!!

Kommentarer
Postat av: emma

sv: i know !

2010-03-12 @ 21:20:12
URL: http://emmacarolina.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

svårt att va ful i monki kläder = lätt att va snygg i det!

2010-03-13 @ 13:37:32
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0