ONSDAG



Fin onsdag och jag inviger min och mammas nya lilla dator med ett glas juice och 2 chokladbollar till (små). Ska snart dra mig upp te mitt rum för att göra tyskaaaaaaaaaaaaahha. Ahhhhh...

Älskar att denna dator har webcam :D:D wohoooo.. men det tar förjävla lång tid att skriva för ja har ej vant mig vid ett sånt här litet tangetbord än.. mmMMMMen nu flyter de på rätt bra hahahaha. en sekund typ. om ja skulle skriva detta utan att sudda någonting så skulle ja ha stavfel på vartenda ord ba så ni vet. typ såhär skulle de se ut:

Idag var ja i skolan vi redovisade ej för lärarnen kom inte... stört va? mmmh. tycker de va.

hahah, så jävla illa exempel för det enda ja stavade fel på var lärare haha XDXDXD jaja. nu har ja nå babblat klart (återkommer nå snart iallafall hehe).

majen kan dö - ät korv mä brö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0