HÄR VARE GLEST NI

Allvarligt, lovet kommer så jävla passande men det brukar ju alla lov göra så jag är inte förvånad. 2½ skoldag kvar innan jag får chilla rejält och veta att det inte är NÅGON SKOLA PÅ EN HEL VEEECKA!!!!!! Finns väl typ ingen bättre känsla vaavaaava? Ska chilla tills jag dör, äta tills jag inte orkar äta mera och sova som om jag aldrig blundat förrut. Serri, detta ska bli så jävla skönt slapparlov (men måste typ till skolan för att ha matte. (hej ig)). Men sen dåååååh? JOOO, sara och jag åker ju till London om nästan exakt 25 dagar. och när vi kollade på nån karta eller nått så typ svimmade vi. PRIMARK OCH PIZZA HUT - BREVID VARANDRA. Fyfan så jävla klockrent, titta bara


Jo, och så är det ju det där med matten dåå.. borde kanske inte gå i snabb-matten. Men jag skulle ha klarat det galant fall vi inte hade haft en jävla praktikant!!!! Allvarligt. jag tänker inte läsa om hela kursen pågrund av honom. nu gäller det att ligga i!

JAJA. Nu ska jag dyka (haha inte) ner i matteboken och göra åtminstonde nåra tal. (inte konstigt om jag får icke godkänt om jag inte jobbar. hehehehehe)(ne. men skärpning Linnéa)

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Ojdå, det var inte illa ;d våran skola har nästan aldrig god mat

2010-03-29 @ 20:34:51
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: I KNOW!!!!

kommer passa lika bra på min vägg -

som mina blivande leopard brills på mig ;)

2010-03-29 @ 21:18:29
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: emelie

Sv: hahah är jag förvånad ? (nej )

2010-03-29 @ 21:33:40
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0