CRAZzzzZzzzzZZZZZzzzY

okeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag vill skriva nått. typ hur de känns att vara kär. men det är väl nästintill omöjligt.. men eftersom jag är så jävla f**king cool på allt så kan jag väl la klara en sån enkel sak som att förklara hur det känns att vara kär. okej, here we go:

man blir helt psykad. helt störd. helt crazy. helt jävla skitglad. man kan hyperblablabla-vaddetnuheter. man kan få feber å bli sjuk. man kan helt plötsligt få skitbetyg i skolan..

men det kanske inte ba va hur det KÄNNS. nu skrev jag ju fördelar och mest nackdelar också. kom precis på att jag suger på det här. med kärlek å det alltså hahaha. jag har varit kär .... 2 ggr under hela min livslängd. ÅHH ÄR JA PATETISK??? HAHA. men nu e jag kär igen och det är nog drf jag är så jävla glad jämt (kan bero på att våren är på G och att solen lyser nästan varje dag och att det är Mars och jag älskar Mars!!!(månaden mars. inte godiset)) men mest kanske det beror på att jag är kär. och just nu, i detta ögonblick känner jag mig förjävla fräsch också för ja kommer precis från duschen med nyrakade ben och bodylotiad(XD) över hela kroppen!!! nagellack som saknas nu ba, men de får vänta tills imorrn.
mitt glada humör kan också bero på att jag ska på Winnerbäck snart med en otroligt fin vän, julia. och då är det sommar och skolan är slut och jag kommer sääääkert ha minst 5 skolarbeten att göra under lovet å allt haha, men nu jävlar har ja faktiskt börjat skärpa till mig lite och det är vädrets förtjänst. och the love.

alltså. det är så fint med kärlek tycker jag. hångel är det bästa som finns. bra. tack för mig.

snart åker vi till månen.du å jag. eller ivarjefall till london. blir lika bra


Kommentarer
Postat av: julia

"en väldigt fin vän, julia" menas det snygg eller bra eller båda? ;) HEHEHHHE TOM HOST oiuehjdsklpwq . jag är lite kär jag med!

2010-03-11 @ 21:58:57
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

hehehe . LINNEA OCH _ sitter i ett träd och K N U L L A R busigt

2010-03-11 @ 22:12:52
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

SLUTA . PLÅGA . MIIIIG!!!!!!

2010-03-11 @ 22:18:44
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0