VÄNTAR PÅ ATT SARA SKA SMSA SÅ VI KAN ÅKA OCH BLI BRUNA

Gå in i inkorgen. Bläddra neråt 5 ggr. Gör så efter varje fråga. Det kan bli roligt.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Sover hon?

Vad gillar folk bäst hos dig?
Haha. Men ska du byta? 

Vilken raggningsreplik faller du för?
fisk.

Vad var det första du sa imorse?
asså fyfan, dom hitta en larv i våran mat :S spyr typ ärligt!

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Om du fortfarande sover så blir jag sur. Jag har jävla matte!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Godmorgon poodie :D

Vad säger du under förspel?

Sex is good. Sex is fine. Doggy style or 69. Just for fun or getting paid. Everyone love getting laid! I'm horny, I'm from Sweden. I like to do it hela tiden. ;)

Och efteråt?
okej, hehe

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Okej kan jag ringa?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
åh. vad dom babblar ;)

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Spara till nått viktigt istället. Puss


Roliga sms jag får vaaa

Kommentarer
Postat av: julia

ASSÅ DOG AV LARVEN, ÄRLIGT

2010-01-13 @ 15:27:22
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

why? :o

2010-01-13 @ 15:31:21
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0