ttTTTtTRååÅÅåOooockkKigGggT

JAG
HATAR
ÖSTGÖTA
TRAFIKEN
SOM
IN
I
HELVETE




Visste du...


att jag vill - att det ska bli peace on the earth
att jag har - tvättat mina fönster
att min senaste kyss - är lite rolig. haha
att jag lyssnar mycket på -  FOLK SOM PRATAR. bästa tjyvlyssnarn Linnéa.
att jag funderar på - att leta reda på en hångelpolareee
att jag pratar - snabbt (enligt august och sebastian. haha)
att jag inte gillar – när folk inte vill äta godis å så. HERREGUD! MAN LEVER BARA EN GÅNG
att min första riktiga kyss – var med den jag älskade jäkla mycket
att jag avskyr när folk snackar - om mat när jag är hungrig
att kärlek är – wanderbart och dödens dåligt samtidigt (men aso. vem vet inte det liksom?)
att jag gillar  – 
att jag alltid kommer att – vara JAG
att jag är hemligt förälskad i – Måns Zelmerlöw. Mikael Persbrandt. Ola Svensson. Mattias i EMD. hehe
att sist jag grät var – när jag kollade på Sommaren med göran. HAHAHAHA ANN AHL
att min mobiltelefon är – katastrofal. ni ska få se en bild nångång.
att när jag vaknar på morgonen –  funderar jag på att sjukanmäla mig och sova hela dan
att innan jag går och lägger mig –  borstar jag tänderna och läser bäcker.
att idag har jag – skrattat som ett as till Anders Gunnar. Och varit fly förbannad på busshelvetena.
att jag just nu tänker på - att det ska bli skönt att ta bort det gamla nagellacket sen.
att i kväll ska jag – vara med bff. :D
att i morgon kommer jag –  vara i skolan i 40 minuter och sen ta HELG! OCH WOHOOO :D
att jag hoppas –  att det blir en tripp till London om ett tag. att jag får sommarjobbet hos min moster. att jag åker utomlands. och att jag går på många picknickar i sommar.
att jag verkligen vill –  HA SOMMARLOOOV!!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

nej från JULIA ;)<3<3

2010-01-29 @ 09:15:49
URL: http://fmjpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0