välkommen tillbaka LENNÄJA

ahhhhhhhhh tja. har varit med sara under helgen och idag var vi ute i stallet och hjälpte *HoOooOOHOOOST * cicci med hennes häst. världens trauma var vi med om också. aldrig spelat sådär cool som jag gjorde då hahaha. (kollar på I en annan del av köping så det här inlägget kommer ta ett jävla bra tag att skriva. yääässsss) aa. men i varje fall. trauma på stallet och sen travade jag över stora.. hehe... hinder. typ. aa. asmodigt. stolt över mig själv. finns film å allt också, men de får ni se nån gång när ja får den från cool-cicci. men ahhhhh. kollar på wallander nu. bra. men lite läskigt ba. imorrn är det skola och jag börjar 11.45. film på engelskan och sen minns ja inte vilka mer lektioner vi har. a,justdet, jag har gjort världens klipp alltså! på monki såklart. älskar deras rea. haha. men a. en kofta för 75 kronor. 75 KRONOR. SJUTTIOFEM!!!!! så jävla braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaha.

vad som händer annars då? jooo jag försöker hitta en schnygg villa som vi kan flytta till eftersom jag inte får flytta hemifrån. (men ja gör de så fort mamma och pappa köper en lägenhet till mig kan ja loooooohva!!!)



detta här är ciccis otroligt fina häst milke.
ibland tror jag att det bara är jag som kan va sådär pepp för skolan som jag är ibland. men ioförsig ska man väl la ba se de som postivit. ja har en riktigt bra sväänhska förresten. riktigt jävla apbra. ibland kan jag prata om saker och så vet jag inte vad jag pratar om. det va som nån gång när jag hade redovisning inför lite folk, jag ba pratade och pratade och efterråt hade jag inte en blekaste aning om va jag hade snackat om hahaha.

imorrn ska jag träna och nästa söndag ska jag ligga i sängen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall daaaaaay looong. lovar.

NU SKA JA FORTSÄTTA GLO PÅ WALLANDER - BYFÅNEN! ah tjarrååå

Kommentarer
Postat av: emelie dahlgren

bara för jag låg hemma hela denna söndag (a)

2010-02-07 @ 21:49:28
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0