BLIRGÄÄÄÄÄLEN

när jag har sånadär skolarbeten å göra.. som måste göras. så brukar jag göra dom. kan tillomed hända att sakerna är klara innan deadlines dagen. men det händer mycket sällan. men nu sitter jag här och kommer inte nånstans med min skit-kemi. jag brukar ju ta mig i kragen och göra grejjerna även om det suger. men nu gör jag inte det.

ledsen tjej.

sommaren 2008.

glad och cool tjej:


vill inte sitta hemma och plugga...
jag vill träna. jag vill träna. jag vill träna. jag vill träna. vill träna. vill träna. vill träna.v ill träna. vill träna.v ill träna. vill träna. vill träna. vill träna. vill träna. vill träna. vill träna. vill träna. vill träna. vill träna. träna. träna. träna. träna.


Kommentarer
Postat av: julia

sv:

mihihi tack så mkt :$ blir generad

2010-02-11 @ 19:51:23
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0