--DÄ-KÖR-VI-PÅ-BAH--

ok, så här ligger det till alltså. jag har min favorit-tshört och mina favoritsleggins och jag har inte börjat med naturkunskapen och sara och jag diskuterar godis och träning på msn. och vi kör en tävling hon och jag. månadsvis. hehe.
men iallafall:
inget godis på vardagar.
chips, godis, annat onyttigt i måttlig mängd (vet vi ens va det är haha?) på fredagar och lördagar.
om jag ELLER sara bryter detta får den som inte brutit dä bestämma ett pass på friskis som den andre ska gå på.
men om båda bryter det (hoppas inte) så blir det kibox eller intensivt träningspass på friskis. (fruktar döden heheeheheh)

jag köpte ju kinderägg förrut... det var mitt liv när jag gick i nian. btw så luktar det plättar i hela huset. gotttt. kan vara lite mjöligt ibland, men ioförsig har ja aldrig varit med om det. men jag vet ba att de kan va så ibland. men aaa, kinderäggen dårå, jag har ätit 5 = jag har en kvar.
den måste vänta tills imorgon.... eller så slänger jag den..
jag slängde faktiskt en hel chokladkaka en gång för att jag tyckte att jag åt förmycket HAHHAHAHA största misstaget i livet

NU RÅHHH??
JAG SKA GÖRA NATURKUNSKAP.. dödstråkigt.

/orhagen
mannen.myten.legenden

lev väl
och möe


Kommentarer
Postat av: emelie

SV. tyvärr, drar till med en nödlögn :(((((

hahah lycka till med inget godis HAHAHAHAHAHA....

2010-02-11 @ 18:51:03
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: emelie dahlgren

sv: hahaha varför ska du inte bryta det xDDDDD?

2010-02-11 @ 19:16:23
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: julia

jag vill ha tillbaka mina tröjor snart :(

2010-02-11 @ 19:50:18
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0