schema för nästa termin


palla sena fredagar när jag slutat halv tolv/tolv sen jag började 1an men AASSSSSKÖNT att börja sent varje dag (började ju 8 eller 8.15 varje dag förra terminen...) plus inte så långa dagar heller så OKEJ det går väl bra med en sen fredag dåååååååå. men egetnligen inte.

har varit spontan med julia och drog till citygross för att köpa dricka (och en grejj till som jag ska överraska tjejerna med imorgon hah;)). åt på McD och ångrade mig sen lite och kom hem och åt precis och ska snart till julia igen heheheihoihohohuhuhu., hejdå

okej, såg nu att man knappt ser tiderna meeen ajaaaa. plus allt som är grönt är inte obligatoriskt hehe

Kommentarer
Postat av: julia

haopesidflhwopaöl

2010-12-30 @ 20:05:52
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0