palla

imorgon ska jag:
skriva ett naturprov
redovisa steg 4 i tyskan
vara klar med steg 4 i engelska
komplettera geografin
och helst kunna min del i epok-redovsningen

på 11 (skol)dagar ska jag (15 dagar sammanlagt):
göra det som jag skrev ovanför (torsdag)
redovisa epok (fredag)
lämna in naturuppdrag (fredag)
komplettera rättskunskap (onsdag nästa vecka)
lämna in rättskunskapsuppdrag (har inte ens börjat) (v.49)
redovisa rättskunskap (v50)
epok-prov (v.50)
lämna in geografin (v.50)
redovisa steg 5 i engelska (v.50)
redovisa steg 5 i tyskan (v.50)

Kommentarer
Postat av: Malin

oj oj och jag tycker att jag har mkt;-)Men snart är det lov så skönt:-) kram kram <3<3

2010-12-01 @ 23:03:37
Postat av: julia

blir trött bara jag läser det där

2010-12-02 @ 07:31:25
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0