GE MIG MER JUL(känsla) GE MIG MER JUL(känsla) GE MIG...


(förra årets graneligran. ser TYP likadan ut iår)

känns VERKLIGEN INTE som jul, har ingen julkänsla, kollar på sommarbilder och får mer sommarkänsla än vinter och julkänsla... det är ju tråkigt med jul men det blir EXTRA tråkigt utan någon julkänsla. inte ens klä-granen-julkänslan fick jag och inte heller när vi åt lite julmat.... pallit. suger ju med jul, det jag alltid sagt HEHE... men skulle nog träffa julia och byta julklappar såhär nu på kvällskvisten, antagligen thé eller choklad med. känner mig bättre för er som undrar hur det är med stackars mig. Det enda som är JÄVLIT jobbigt nu är min röst som jag får ont i huvet av och när den minsta lillesystern skriker (som ger mig huvudvärl) och höga ljud överhuvudtaget och AA var väl bara det. Nu ska jag möta plutten... är TYP lite nervös om hon blir glad eller inte för julklapparna hon ska få....... heheheheheh

FÅR INTE ENS NÅN JULKÄNSLA MED JULLISTAN: tänd ett ljus och ät en clementin


Kommentarer
Postat av: julia

fin gran :) jag gilla tröjan jätte mycket och svettbandet får vi inviga nästa år på skiv :D:D:D:D PUSSSSSSSSSSSSSss

2010-12-23 @ 20:34:03
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0