fyndade ju AAAAAAAAAAAASMYCKET (not)


har kollat på det där armbandet aslänge men har tyckt att de va fördyrt hahahah. nu hängde det där iallfall och kostade ba 30 kronor. tvekade inte en sekund!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [lindex]


vet inte hur mkt det kostade men 129/2 om ni vill räkna ut heheheheh. [ur&penn]
sen köpte jag en till grejj men eftersom att HON SOM SKA FÅ DET läser min blogg så kan jag ju inte lägga ut deeeeeet. ..... kanske i januari

nu vet jag inte vad jag ska göra. plugga lite kanske





hahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahha aee orkar inte det
ikväll ska jag nog träffa tjejerna men vet inte folk är ju sjuka å sånt osvosvosovsov

Kommentarer
Postat av: emelie

meeeh kom igen, va inte så töntig. jag kan undvika din blogg i sexton dagar, tro mig! visa dina läsare <3<3<3<3

2010-12-28 @ 16:00:56
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0