Dag 7 - Min(a) bästa vän(ner)

TRE HAR JAG. som är mina bästaste bästa. sen är alla andra jävlit bra dom med, men dom här är bäst, på olika sett såklart. men jävlit grymma. en som jag känt i hela mitt liv men som jag började umgås med för typ ett år sen, en som jag började lära känna i sjuan och en som jag gått med i samma klass sen 6års!

JULIA PETTERSSON

denna människa har jag känt i hela mitt liv (eller okej, jag var typ 2 månader när hon föddes så OKEJ, hela mitt liv - 2 månader) enligt våra mammor hatade(ogillade) vi varandra när vi var små och drog varandra i håret och gick verkligen inte ihop. men det gör vi nu! vi pratade på msn mycket förra hösten/vintern och så skrev julia: ingen vill gå på lars winnerbäck med mig. och jag bara: jag kan gå. så vi beställde biljetter och på den vägen lärde vi känna varandra (igen;-)). vi umgicks typ varje dag i våras och nu ses vi inte lika ofta för att skoläckelskitnbajs kommer ivägen hela tiden men aja. med julia kan man iaf vara jävlit seriös, men jävlit jävlit oseriös med, skratta åt ingenting och prata om hur bra vi är. dra ut på äventyr på kvällarna och kolla på söndagsfilmen tillsammans med. hon blir inte sur fall man inte orkar ses (inte jag heller) och vi känner oftast godis/mat-suget samtidigt. hon är en jävel på att äta (det är alla mina kompisar iof) och bryr sig mycket om muskler. julia är bäst, ingen protest.

EMELIE DAHLGREN

den här tjejjan har hjälpt mig i det svåraste, alltid funnits där och är så in i helvetes BRA. började i samma klass på ektorp, 7c, fastnade för varandra nästan direkt och sen dess kan inget sära på oss. hahah, vi har varit så jävla jobbiga så de finns inte, fått så himla många utbrott på skolan och lärare och skitit i allt, dragit från skolan för att gå en promenad, struntat i läxor, redovisningar och varit allmänt trotsiga och jävliga (det är vi inte längre.. eller?). hon är så grym den här människan och är den jag säger allt till. litar på till 10000000% (eller hur mkt man nu brukar skriva). vi kan skratta så vi får ont i magen och vi gråter tillsammans. vi träffas inte så ofta MEN när vi väl gör det-a, då pratar vi typ ihjäl varandra. det är hon bra på, att prata alltså. jag med :-). hoppas av hela mitt hjärta, eller VET förresten, att vi alltid kommer vara så jävla grymma och bäst tillsammans. INGET STOPPAR OSS NUUU WOHHO. emelie är bäst, ingen protest.

SARA MALMGREN

SARA... var ska man egentligen börja? samma klass sen 6års (eller okej, nu går vi inte i samma basgrupp, men samma skola iaf ;-)) vi blev jävlit tighta i typ 4-5an nån gång tror jag, var varenda dag en hel vår/sommar och lekte i hennes lekrum att vi hade jättemånga syskon och hade massor pengar och egna hästar å gud vet allt. men den här människan skrattar jag så att tårarna rinner, får kramp i magen och knappt kan andas - UNDERBART! hon är så jävla sjuk den där tjejen haha, säger jätteknäppa saker men är också såklart jävlit grym (alla mina är grymma.. men man blir ju som man umgås så inte så konstigt att dom är det :-)). sara är här så ofta att hon tillomed kallas för "en i familjen" och snart kommer de väl ett foto på henne på väggen också. hon gillar mat och hennes stora mål i livet är att bli en träningsnarkoman. haha nejdå. med den här har jag jävlit mycket framtidsplaner med och vi ska bo bredvid varandra och skaffa barn samtidigt. sara är bäst, ingen protest.


ni andra är också grymma och bäst och såntdär, det vet ni. :-)


Kommentarer
Postat av: emelie

alltså nu skulle jag viljat varit överst.......

2010-12-06 @ 09:10:18
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: SARA

love u <3



(men vilken fin bild du tog, var det verkligen den snyggaste, haha ser ut att väga 100kg så bli träningsnarkoman kanske behövs ;) )

2010-12-06 @ 09:20:25
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt med så fina o underbara vänner;-) ....kram till er alla <3

Mamma

2010-12-06 @ 13:57:14
Postat av: julia

hihi jag är överst :D:D:D:D: love u!

2010-12-06 @ 18:56:30
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0