Dag 5 - en nytagen bild på mig och 10 saker



1. är jävlit social och pratar gärna mycket och snabbt men är en jävlit bra lyssnare också
2. jag har glugg nu, men har egentligen inte det, men har det egentligen, men har plast mellan framtänderna så ja slipper gullfan. men plasten har gått sönder (3e gången på 3 år) så nu har jag glugg IGEN :-)
3. jag bryr mig jävlit sällan om vad andra tycker om mig
4. är grym MEN jävlit känslig. kan gråta för ingenting och bryter gärna ihop om nått går fel
5. hatar att förlora
6. ÄLSKAR att vinna
7. tävlar mycket och ofta och om minsta lilla grej. kan vara att nån tappar sin penna och då måste jag ta upp den först innan nån annan, annars förlorar jag ju..
8. jag kan bara stå i ena ledet i matkön (högersidan), kan inte sitta längst ut i arenorna i skolan och jag kan inte ta i använda disktrasor och jag svarar aldrig i hemtelefonen 
9. vill typ bli polis bara för att jag gillar beck, wallander, maria wern å morden i midsomer så mycket. eller typ utredare? kriminalvårdare.
10. jag har redan bestämt vilket hus jag ska bo i när ja blir stor, hur många barn jag ska ha och hur snygg min man ska vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0