Dag 4 - Mina rädslor

ehhhm... det är en hel del alltså
den största rädslan är att det skulle hända något med någon i familjen, någon kompis, släkt aa ni fattar. verkligen den jag är mest rädd för. annars så är jag väl inte så speciellt förtjust i sniglar... uww. klarar knappt av att skriva ordet ens. skulle google en bild, men fick typ lite panik så blev inget. men aja. är rädd för massor saker, mörker, att gå själv, att gå till toan på kvällen när alla sover, sekunden innan man ligger i sängen med täcket på sig. ärligt, det är så jävla äckligt, tror alltid att nån ska komma och ta mig. något annat jag är rädd för är att någon gång när jag drar bort draperit från duschen när jag duschat så ståre nån där. eller att man ser nån i spegeln när man går förbi så är det ingen där. okej, de får räcka så för blir nästan lite rädd för mig själv för att jag är så rädd :-)


Kommentarer
Postat av: julia

sv:

hahaha mmm... kanske ska vetu, skulle va grymt coolt med förändring

2010-12-03 @ 23:05:08
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0