2010

ÅRET.
Hur har året nolltio varit för dig? - dåligt till en början -bra på våren/sommar -JÄVLIT SUGIT på hösten -helt ok nu den sista tiden men ändå inte. saknar så otroligt...
Bättre än förra året?  - nja
Någonting du aldrig kommer glömma nolltio? - marias död 24 september och begravningen den 29e oktober
Har du flyttat under år nolltio? - neeej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - haha aa
Isåfall vilken? - ammen masssoooor
Har du druckit alkohol? - yes
Har du kysst en främling? - NJAAA venne om man kan kalla det det hheheheheh

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nolltio? -HAHAHAHAHAHAHAH
Har du varit kär? - HAHAHAHAHAH
Har du sagt jag älskar dig till någon? - arrråå
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yesbox
Har du haft ett hemligt förhållande? - HAHAHAH NEJ INTE ENS DET...

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej
Har någon i din släkt avlidit? - nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - ja självklart. jag och julia fick slå erik en gång
varit i slagsmål? - NEEEJ! men varit 5 meter ifrån ett .. hehe 


PERSONLIGT.

Har du gjort någonting du ångrar? - ahh eller venne KANSKE
Isåfall vad? - hahaha
Har du skämt ut dig? - känns som jag gör det jämt men aja, är väl bara mig själv haha
har du ljugit för en vän? - hahah minns inte. hoppas inte det
Har du varit ute en hel natt? - minns inte hah, det senaste jag kommer ihåg nu är halv fyra haha
Har du blivit tagen av polisen?  -  hahah neej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - yesboox
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - hahah jaa, sara sover väl här varannan natt typ hahah. ne skoja. men jaaa det har jag


SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? - KUNSKAP <3
har någon varit elak mot dig i skolan? - en lärare hahaheheihoho
Hatar du ngn på din skola? - nja
Har du gjort ngt framsteg? -  yess
Haft alla rätt på ett prov? - hahah det har jag nog tamefan aldrig haft


VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? - yeees
Har du förlorat en vän? - ja tyvärr..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - hahaha tror jag INTE
Har du gått bakom ryggen på en vän? - alla gör/har gjort, även jag!
Har du ljugit för en bästavän? - nepp, ljuger helst inte men kanske inte sagt hela sanningar bara hahaha.
Har du haft en relation med en vän? - haha nej
Har du många killkompisar? - hahaha vad spelar det för roll. har så det räcker iaf;)

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

ja den var as bra nu :)

2010-12-31 @ 00:10:24
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

hihi taaaaaaaack :D:D:D:D:D::D:D:D

2010-12-31 @ 16:41:23
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0