SKO------DILEMMA


DOM där äckligt jävla snygga skorna för 499 kr på DinSko TRODDE jag att jag skulle äga i detta tillfälle. Men nej, jag gör inte det. Har testat skorna nåra ggr, får KNAPPT ner foten i 38:orna för att jag har så "hög" fot OCH 39orna får jag också kämpa med lite MEN dom är förstora, hälen åker upp och ner (skoskav.....) och dom är förstora fram också. MEEEEEEEN (typ tionde gången detta inlägg) dom är så jävla snygga. Ärligt. BÖÖÖÖH. Vet inte hur jag ska göra haha.. känns ju inte så asvärt att lägga 500 kr på ett par skor som är förstora eller 500 kr på ett par skor jag måste kämpa med asmkt, typ bli svettig och allt...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Löp och köp! Kostar bara 20kr på rean ;)

2010-08-25 @ 18:06:42
URL: http://pancaakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0