OKEJ

Var på rix fm blablabla, tog massor kort (88 st exakt) blabla, väntade på spånkan vid söder och så blev det slagsmål (jag var inte inblandad såklart ;)). Två killar, slågs om en brud(?), men iaf, dom slogs. typ en meter framför mig (utan överdrift). OCH jag har ALLTID, ärligt talat, alltid, sagt att jag LÄTT skulle göra nått fall nått sånt hände- men det gjorde jag inte. jag ba stog där. blev helt chockad typ. Kände mig på nått sett ASLITEN och JÄVLIT feg. aja, typ fortfarade chockad hehe, slogs som fan ju, vakter och allt, polisbilar. mitt första (och förhoppningsvis sista) äkta slagsmål om man inte räknar dom gånger jag och min lillebror har bråkat och slagit varandra???


har förresten INGEN röst pga sjukdom..... och det var verkligen skitpinsamt att prata med folk efter rixfm för dom trodde väl att jag kört järnet till erik/c grönwall och saade. hahah, vilket jag IOFÖRSIG KANSKE gjorde men jag var iaf hes innan. jävlit hes. och så skulle jag beställa en glass på mc och ba: en mACflyrru med smartIES och chOKladSÅS (tänk er typ målbrottet) och han i kassan ba: hahaha, har du skrikit mkt eller? ;) man ba: hehehehehehh NEJ.
Men iaf så ville jag egentligen bara tala om att jag inte gjorde nånting när dom bråkade och det är ju inget att skryta om direkt och nu är klockan tolv och jag MÅSTE sova, imorgon börjar jag kl 9.. friluftsdag ju!!!! WOHO

Kommentarer
Postat av: julia

usch, men för livet :((((



sv:

jag sa att han var snygg. inget annat............

2010-08-20 @ 00:24:28
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Edine - På Klackar Av Stål!

Hahahahah MACflurry låter gott XD

2010-08-20 @ 11:13:25
URL: http://edithsomavril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0