LADDAR FÖR MAT (är asredo)

Sitter i förtältet på golvet med felicia och sophie och fixar spelningslistan till ikv (kräftskiva), alla får önska låtar/artister haha... ;) Är asladdad för en (eller flera) jävlit stora tallrikar med mat!!! mest laddad inför grillade laxen och potatis. så äckligt jävla sjukt gott ärligt. Blir asattackerad av myggorna och klarar inte av att döda en enda (som den vegetarian jag är) och blir sjukt sugen på att fortsätta läsa Elsas mode när jag ser den ligga framför mig, haha. har typ beslutsångest över allt, ska jag äta? (KLART JAG SKA) ska jag läsa? ska jag sitta vid datorn? ska jag prata med någon eller ska jag ba sitta här på golvet å inte ens klaga över att jag får ont i arselt? eller ska jag kanske ba sluta skriva en massa skit som ändå ingen är intresserad eller ska jag säga som andra - DET ÄR MIN BLOGG, jag skriver vad JAG vill. (nördigt) . PLUS att ja faktikst måste säga - som alla andra- FREDAGEN DEN TRETTONDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det har hänt en jävla massa för mig ska ni veta, de började med att min bikini-överdel var borta... letade igenom min väska. Hittade ingen, hittade en jävla äcklig ASSTOR tvestjärt...... blev skiträdd.
KANSKE ska hjälpa mamma med maten nu rååh, eller göra nått annat. vill helst vara asmkt ivägen :)



BTW- ser ni att jag skaffat en bloglovin-ikon på sidan där???? klicka gärna.. heheheheheh (A=)(A)(A)A()A(A)(A A. OCH att jag fixat 2 nya kategorier, dom ligger under 2010, "svettas lite" och "mat och sånt gott". jävlit nice.

Kommentarer
Postat av: julia

alltid härligt att va i vägen! fast ofta du härmas med bloglovin grejjen?????????

2010-08-13 @ 19:57:13
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

okej du har rätt.

2010-08-13 @ 20:42:27
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

tack för ditt stöd

2010-08-13 @ 22:10:04
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hejsan,fin blogg!



Jag har precis startat en fotoblogg och skulle vilja ha lite tips om hur jag skulle kunna göra min blogg bättre.Tack på förhand!

//Alicia

2010-08-13 @ 22:32:03
URL: http://photobyalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0