HEMMAKVÄLL

BER om ursäkt, (NEJ DET GÖR JAG VERKLIGEN INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!) för att ja uppat dåligt.. hHAHAHA. är iaf SKITTRÖTT, skolan 8-16 och lektioner hela tiden. Eftermiddan är väääääärst EngB 13.15-14.10 NaturB föreläsning 14.15-15.10 Tyska 15.15-15.55. Alltstå TRE lektioner och med 5 minuter mellan dom....... där hinner man ju tamefan inte ens gå på toa, hämta böcker, äta något OCH gå dit lektionen/FL är ..... Smart planerat puckon.
Gick till stan med Erik direkt efter skolan dåråååå, var inne på jack&jones aslänge och när vi ska betala säger han som hjälpt oss asmkt "din tjej kanske ska ge dig det här i paket eller? ;)" öhhh....... vi ba: HAHAHAHAHA VI ÄR INTE TILLSAMMANS!!!!!!!!! HAHAHAHAh SKULLE ALDRIG KLARA AV ATT VARA TILLSAMMANS MED HENNE/HONOM!!!! HAhaha
han i kassan ba: haha.. kul. (han trodde typ inte på oss haha)

blev medlem på HEMMAKVÄLL = 33 kr för ben&jerrys så aaa... har köpt en dårå. ska äta sen när jag gör alla roliga frågor i naturboken. :):):):):):)

NUUU??? MAAAAAAAAAAT. pliiiiiiiis...


ajustde, köpte en sån där mini volymtång. 180 kr på hårvårdsbaren. hoppas den är bra


Kommentarer
Postat av: julia

säg så fort du testat den (gör det nu typ. testa den asså). vilken smak köpte du på bj? var den god? vill veta allt. borde ses snart. ska ju nollas imorgon fniss



sv:

haha jag vet. as typiskt mig. ska KANSKE fortsätta med brickan, så jävla go!

2010-08-26 @ 19:21:58
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

vad vare i då? kanske kan lördag på dagen. KANSKE: vill inte lova för kanske ska göra annat osv. men nå, har du testat tången??



sv2:

oki. men jag vill nog ha den färgade eller en grågrönbrun aktig!

2010-08-26 @ 20:33:15
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0