ÄNDÅ HELT OK


inget schema i världen slår väl förra terminens schema men detta ser helt ok ut ändå. jävlit synd att jag bara har en sovmorgon. skulle vilja haft en på tisdagen också så jag hade kunnat köra core på morgonen. Den planen sprack. + lite jobbigt med värsta håltimmarna mellan geA och nkB på tisdagar och mellan BG och ty2 på onsdagar! eller OKEJ, segt med håltimmar på fredagar också. men som sagt- helt ok. eller vafan, håltimme och håltimme är det ju trotsallt inte, WS = gå och fika, gå på stan, chilledilla, prata sönder, dricka thé, ligga i sofforna på red3 och göra ingenting. nej, egentligen inte. WS = plugga sönder. får väl göra det denna termin. eller a, detta år. verkar ju som att de måste göras.. NaturB, hur ska detta sluta??? och maC??? snälla nån

Kommentarer
Postat av: frida

helt ok? HELT OK DRIVER DU MED MIG? jag skulle mörda för ett sånt schema! MY GOD!



SVAR: Min plånbok godkänner icke några köp alls för närvarande (om det kostar mer än 10,22 kr så att säga) men dom var ju fina att titta på iallafall!



Och skojar du om mitt schema eller. Jag är så gott som slaktad. Notera måndagen: Biologi, kemi, matte och fysik. I could really use a wish right now...

2010-08-21 @ 20:38:47
URL: http://fridaljung.blog.com
Postat av: R E B E C C A. CMK

tack gullis. jaa det hoppas jag med-

har ialf fått lite "bättre" svar än vad vi trodde :)

Hoppas på att hon blir återställd nu bara

2010-08-21 @ 20:54:19
URL: http://rchristina.blogg.se/
Postat av: emelie

det ser faktiskt helt ok ut ( nu jämför jag med MITT förra schema... vilket var kanoon bra <3)

mene.. hur dags slutar du på fredagar då?

och shit va skönt hur dags börjar du på måndag.

jag personligen hatar håltimmar, vill börja senare eller gå hem tidigare (= göra nytta av tiden sen slippa't liksom)

men håltimmar passar ju dig så det låter ju nice för din del hih:)

hur dags är din senaste dag?



hoppas mitt schema är bra, annars AVLIDER jag, buhuhuhu :(:(((:(((:(((:(((

men som sagt, mitt förra gåe ju knappast att slå alltså.

men kanske får ett relatvitbra?

ringer och tjuter om jag får ett dåligt schema då . hehe. då kan du ju skratta lite åt mig. men trösta mig iallafall, de lär jag behöva isf (L) ,

äsch, kommer säker inte få schema på ett tag me tanke på min sega skola.



PUSS ( din längsta kommentar ever?)

loveu BFF

2010-08-22 @ 16:36:07
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0