TRÖTT-SOM-FAN

Åhhhh, jag är så himla himla himla trött!!! lkjfabcskdclsödlskjf. har varit ute typ hela dan med Cicciii och fotat tusen mkt mer än vad vi gjorde igår haha =D för tillfället är jag barnvakt till den minsta men lillebror tar hand om henne nu.åh så skönt. för jag orkar verkligen inte hehe...


haha världens vurpa gjorde jag hahahaha. picsby: Rydgren


Elin håller på att ta på sig skorna nu och det går skiitdåligt verkligen så frågar man om det går bra så säger hon ba "aa". fast naee, plutten, nu tjuter hon snart (inte så pluttigt) och så säger hon "dumma....dumma...". nu drar hon på sig stövlarna istället haha. måste pussa på henne. tjarå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0