RÖRIGT

Fick rycket och ville ba uppa bloggen lite men då glömde jag bort (hade inte ens kommit på nått) vad ja skulle skriva så jag får gå och lägga mig istället. MAJGAAAAAAAAAAADH VÄRLDEN GÅR UNDER TYP..... nwerå fkgm
har ba lite (mycket) tråkigt.... ska ja va glad eller ledsen för att mitt friskis&svettis kort gått ut nu eller?? haha. gråter av skratt kanske. är ledig imorrn men drar till skolan iallafall som den pluggis jag är HAHAA . jag är ingen pluggis och kommer nog aldrig bli det helller.. kanske om ja slår i huvet ordentligt, då kanske jag börjar äta kött också. sammanfattning: DEN DAGEN JAG BÖRJAR ÄTA KÖTT - DEN DAGEN LEVER JAG INTE MER. typ. leva livet ska man görah inte ba pluggination all day.. nejnej.. kanske voore lite bra men vill inte dö i förtid känner jag. :) rörigt inlägg. som vanligt alltså. men det är nog rätt rörigt där uppe för tillfället. och då blir det bra att röra ner allt i ett inlägg på en blogg? kanske. (kollar facebook varannan sekund för att se om nån kommenterat nått)(ibland när det inte hänt något på fb överhuvudtaget så tror jag alltid att det är nått fel på hela skiten. samma om ja inte får kommentarer här..... hahahhhaha)
jag är så jäla skön ibland. älskar mig själv och galenskaper.


picsby: LINNÉA. 2007-11-03

Kommentarer
Postat av: emelie

SV. ja trodde ingenting faktiskt.

ville bara kolla hur de såg ut.

hej 3 % svenskar 97 % ickesvenskar <3

never again.

vi åkte faktiskt till maxi ist:D älskskskskaaaa

2010-04-22 @ 23:11:35
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0