LÖRDAG

bloggtrafik i mitt hjärta eller? haha
112 besökare igår, yeahyeahhh

träffade erik F, gick promenad & trotsade vädret med glass på halvars. mycket övertalning och sen låg vi i min säng och glodde på wild kids(<3) OCH MÅNS ZELMERLÖW!!! TRODDE JAG SKULLE SVIMMA, ÄLIT!!!!!! och så körslaget såklart, älskar ju lottogragningen :)

lyssnar för tillfället på melissa horn och det är en sån speciell känsla.. känner jag... det är en bra känsla alltså.. mysigt typ.
ska träna imorrn så bäst jag lägger mig nu kanskähhh och sen är det måndag. redan. även att jag hade en extra ledig dag (fredag<3)

men just det!!! igår hade vi det jääävlit trevlig hos sara när vi firade henne och Anna som fyller 17 på monday ;))) mycket skratt och jag kan nog tänka mig att Christina är bland dom skönaste människorna som existerar!! HHAHA. men ajaaaa...

god
natt
 hörrrniii


(btw. mamma + hennes polare måste bila hem från spanien/barcelona. stackarsstackars. å jag kanske inte ens kommer till london på lördag.... men har hört att flygen börjar flyga igen senast på torsdag? Meeen.. man vet ju aldrig)


Kommentarer
Postat av: julia

stackars malin :(

hoppas dom börjar gå snart!!!

2010-04-18 @ 11:57:29
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv: thanks:D

2010-04-18 @ 21:35:14
URL: http://emelied.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0