FREDAG



befinner mig i detta ögonblick hos mormor & morfar och har gjort det sen igårkväll. god mat, god frukost och det är framför allt tyst och lugnt och skönt!!! har varit väldigt effektiv sen kl 10 idag faktiskt, sov inte bort hela dagen som jag annars skulle gjort. har blivit klar med idrottsplanering för 4 veckor framåt, har gjort klart matteplaneringen för denna vecka och håller just nu på med engelska (why is it important to know English?). Det är pannkakor i skolan idag men jag ska få en jävlit god vegetarisk lasagne istället som min fina mormor håller på och gör nu.... :)):):):):):) för er som ville veta menar jag. neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehe, tebax till engelskan då.

notetoself: intervju på måndag kl 15!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0