APRIL APRIL DIN DUMMA SILL

Vädret tillåter inte grillning men jag mår rätt bra i alla fall och vi ska träffas på fräcka istället för lite fika osv. det blir bra det meeeed.
har ätit 3rätters hos mormor&morfar och jag är döööömätt fortfarnade. jag äter alltid mest. förrätt, varmrätt x2, efterrätt x3.hahahahaha jajajfkafasajajajgfak fds-fd-f-fd-g--gfg-f.fg.g.g.fg..fsh.fgjh.frfseda..


snaaaaaaaaaaaart ska jag åka, ska ba bytaahahaaa om, har klänning och sen blödde jag näsblod och min klänning blev röd när den egentligen är blå med vita prickar. fejnt

ni får hareeeeeeeeeee så jävla bra. HEJDÅ

(hate sverige)(iaf näre snöar)(igår kunde jag gå utan jacka. hade inte strumpor i skorna. idag måste jag ha vinterjacka)

Kommentarer
Postat av: jullaN

så jävla mysigt (och trevligt)

2010-04-05 @ 23:17:46
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

även som barnvakt så är det ens plikt att uppdatera sin blogg......... :p

2010-04-06 @ 13:04:45
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0