LENNÄJA

Tänkte fixa en ny kategori.
Tänkte inviga den.
Eftersom kategorin trotsallt heter Linnea (fast det står ju ioförsig Lennäja, men det är ju så det uttalas på Norrköpingska!) ska jag lägga in en massa fina seriösa bilder på mig själv. SÅKLART!

Först tänkte jag att, jo, men jag är ju rätt seriös, så det blev några sånadär le och se glad ut bilder:


Sen tänkte jag inte för då blev allt plötsligt så otroligt roligt:


Och sen då..
A, jo, eheh:


Och tillsist:


ÅH, VILKEN FIN ROSETT DU HAR LINNÉA!!!!



Ska nog gå ner till mina gäster och äta lite muffins (shit, muffins heter muffins på alla språk typ, förutom bulgariska, då heter det кифли)(och på walesiska heter det Myffins, men sen heter det nog muffins ÖÖÖVVEEEEERALLLT!!!!)
NEJ, NU SKA JAG ÄTA MUFFINS/кифли/MYFFINS! PUSS


Kommentarer
Postat av: emelie

åh där var min tröja ja!

i miss min tröja.

kom med den till mig, snart.

snarast. fort. inte för fort, men fort. i veckan. det är vinter nu. jag går i ide då.

det vet du.

ge.mig.min.tröja. PUSS

2009-11-01 @ 00:41:03
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: jenny

asså du är så söt linnea !!!

fina bilder <333

älskar din blogg. du skriver så roligt. :)

2009-11-02 @ 13:18:25
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0