han kan allas namn och säger hej varenda morgon


Vi hade asa asa roligt. Ni ser ju bara på bilderna liksom. Höööhööööööööööö........-.---.-.-.-.-.-.-.-.-. Naerå, men vi lagade mat och sådär då, jag hade bestämt så det blev ju LAX!!!!!!!! Sen körde vi nått asaäckligt Silent Hill-spel (typ såhär äckligt <--- LÄNK!!!!) jag skrek ganska mycket och sen sa alla i kör: KUK! och skrattade.

Förövrigt då, jo, pappa slutade jobbet lite tidigare idag eftersom det är röd dag imorgon. Det var väl allt, tror jag.



(Bilden där på mig dårå (BLÅ TRÖJA!), vi lekte skolfoto och då ska man ju le och vrida huvudet, upp med hakan, ner med hakan, lite lite vänster och sen lite åt höger. Typ. Därför jag ler och ser så oskuldsfull ut (kan man säga så? XD) Erik har tröttnat på allt och Emma är ju alltid Emma.) DET VAR ALLT PUSS Å HA EN JÄVLA BRA DAG

Kommentarer
Postat av: madde

Sv: Du me!

2009-10-30 @ 21:28:07
URL: http://ahawood.blogg.se/
Postat av: olivia

hejdär! nu är det min första frågestund på min blogg! fråga mig vad som!? kram

2009-10-31 @ 10:20:12
URL: http://oliviakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0