SMART ÄR JAG

Jag tänkte att
"fan vad smart jag är"
när jag kom på en rätt smart sak.
MEN SEN KUNDE JAG INTE SKRIVA DET HÄR FÖR DET BLEV INTE SOM JAG TÄNKTE MIG

Men jag var ändå rätt smart.
YES



Imorgon är det filmkväll med basgruppen!
OCH SNART FYLLER JAG ÅR - FREEEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Å SNART KANSKE JAG SKA TILL FJÄLLEN
OCH SNART ÄR DET JUL
OCH SNART ÄR DET NYÅR
och sen är det januari och den månaden hatar jag mest av allt.


LÄSTE PÅ NÅGON SIDA OM HUR MAN TERRAR SINA KOMPISAR
EN TERRATION VAR ATT BARA SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER PÅ SMS OCH INTERNET Å ALLT SÅNT DÄR
HOPPAS NI BLIR LITE IRRITERADE NU
FÖR DET ÄR MENINGEN


Kommentarer
Postat av: Moa

SV: Åh, va synd. hade varit kul och träffa dig igen! <3

2009-11-05 @ 21:10:14
URL: http://moahannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0