FLYGFULAFLUGAFLYG/ÅDENFULAFLUGANFLÖG

Shit. Det satt en fluga på min hand. Och jag reagerade inte ens. Det är nått fel på mig.
Sen hoppade jag till och då insåg jag att jag inte ens hade skrikit lite. Så jag var tvungen att göra det.
Nu flyger den där äckliga stora flugan runt här inne och det är asa irriterande.
Men jag orkar knappt bry mig.






Folk skriver till mig på msn, även att jag är upptagen och har skrivit: prata inte med mig.
ALLTSÅ, URSÄKTA MED VAD I HELVETE ÄR DET FOLK INTE FÖRSTÅR AV DET?????????

Hoppas Angelica hör av sig snart och vill hämta vantarna, då har jag nått att skylla på... Om någon frågar varför jag inte pluggar dvs.

Ps. Min nya kategori LENNÄJA är asbra att lägga sånthär onödigt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0