ENLITENLITENPAUS

Tar en liten paus från pluggandet och gör någon såndär, a, vafasen det nu heter: 

 

OM JUST DIG

Namn: LINNEA
Bor: Norrköping
Smeknamn: Poodie xD
Familj: mammi, pappa, syyyyyssskoan + vovven
Skola: KUNSKAPSGYMNASIET!!!!


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

Saknat någon : jo, men det kan jag nog ha gjort
Ångrat något : HAHA. JA!!! Jag skäms.
Ljugit : Aso. NEJ
Svikit någon : Haha nej
Kännt dig sämst? : Men gud, så känner jag aldrig ;)
Gråtit : NEJ!!!! ;D
Skrattat : HAHa, det gör jag alltiiiiiiid! 
Varit sjuk: NEJ ;d
Varit utomlands ?: Nej :'(

KÄNSLOR :

Gråter du ofta?: Shit. Aso. Mjo, det gör jag väl. Mest åt småsaker, typ tex att jag inte ska få någon ny mobil.. Hehehe
Skrattar du ofta ? ; JÄMT!!! :D (folk i min klass säger att jag ALLTID ler så himla mkt ;) Det stämmer!)
hur känner du dig just nu?: STRESSAD
hur har du mått senaste tiden ?: öhh. helt okej.
har du funderat på självmord? : NEJ
hur många har du varit tillsammans med denna månad? INGEN ;)
tror du på ett föralltid? : HAHA. NEJNEJNEJ! eller jo. ibland kanske
vilken sorts kille gillar du ?: sånna med humor
Ska en kille vara söt eller het? : SÖÖÖÖT!!!!
ska en kille vara lång eller kort?: längre än mig ;) och det är väl typ alla killar. JAG ÄR KORT


UTSEENDET PÅ DIG

brunett eller blondin ?: BLONDIN SÅ FIN
långt eller kort hår? : lite halvlångt kanske
nöjd över dig och ditt utseende?: YESBOX! ;D
brukar folk säga att du är snygg eller söt? : Yessss  
har du långa naglar? : njae. MEN JAG ODLAR!!!
sminkar du dig? : det kan hända, ja







Och så en liten notetoself:
Ring och boka tid för sån där övningskörningskurs
Beställ tid hos optiker (gör man det när man vill testa synen?????) (tror verkligen att jag behöver glasögon...)
LÄS UT SVENSKABOKEN FÖR I HELVETE. (500 sidor kvar.. Analysen ska vara inne på fredag. VARFÖR SITTER JAG HÄÄÄR?????????????)


Kommentarer
Postat av: ELnaz

HAHAHAH asååååå du ä ba för härlig :D (Y)

2009-11-09 @ 20:31:04
Postat av: Nirmela

Jag vet hur Kunskap fungerar med workshops o så, gick där i 6an typ 2 månader. Min klass sög, så jag bytte tillbaka till Eneby. Men gymnasiet verkar döbra, snackade med lärarna på gymnasiemässan, verkar asbra!!

Haga däremot är jag inte sugen på, kommer hamna i samma kompiskretsar och så.. Sen har jag bara inte lust att gå där. :p Haha.

Men jag kommer iaf på öppet hus på kunskap, hoppas du är där då. :D



Och "uppsatsen" är jag tacksam över att du skrev. :D

2009-11-09 @ 21:16:06
URL: http://chuuklad.blogg.se/
Postat av: Nirmela

sv: åååh. alla är snygga från paramore, men 1&2 lockar mig mest asså! :/



mycket bra, haha, då kommer jag komma till dig och fråga masser. :D

2009-11-10 @ 18:51:33
URL: http://chuuklad.blogg.se/
Postat av: madelene

Åh, glasögon är så jävla snyggt!

2009-11-10 @ 21:12:01
URL: http://ahawood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0