NÄSTAJUL

Jag bor tillsammans med min familj. Det är en stor familj. 7 personer. Det är bra. För då kan man rösta om saker.

Just nu är det mycket prat om julen här hemma. Vissa tycker att det är superviktigt med att det ska vara som det alltid har varit, julklappar, julmat, släkt och hela fadderullan. Andra tycker som jag. Att julen är överskattad och tråkig, jobbig och stressande (får panik bara jag tänker på allt. haha)

Så... jag har lagt min röst på att "nästa jul åker vi utomlands och skiter i julklappar och julmat!!!"
Och nu hoppas jag på att minst tre (helst mamma och pappa dårå. jag lär vinna lättare då, hah) styckna i familjen röstar på mitt klockrena förslag!

Jag hoppas att jag vinner.

Kommentarer
Postat av: emelie dahlgren

Tyra kan inte prata, jag säger hennes röst

JAG RÖSTAR JA!!!!!!!!

2009-11-29 @ 22:44:38
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: johanna :D

taaack sötis. men sch. jag bara skojade (a) ville se hur alla reagerad.. ssshhhhh.. :D:D hihi<3

2009-11-29 @ 23:24:20
URL: http://fmjpm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0