VILKEN NÖDVÄNDIG DAG

Jag hade ställt klockan på 10 imorse. JAG SKULLE VERKLIGEN GÅ UPP DÅ. tyckte jag igår kväll i alla fall.
tyckte jag inte imorse. sov till 15. HELA DAAAAAAAAN ÄR BOOOORTA.. Det är väl okej nångång ibland, men nu har jag sovit till två-tre VARJE dag på lovet. Ibland skulle jag verkligen vilja vara en morronmänniska. Ibland.

Jag har hunnit med, under mina 5 vakna timmar
1. Vara ett irritationsobjekt för mamma
2. Vara ett irritationsobjekt för pappa
3. Lekt med Elins nya leksaker. (ASAAROLIGT. JAG LOVAR)
4. Tjatat på pappa (kan även höra till punkt 2)
5. Försökt slå mitt rekord i Icy Tower på FB. (desperat)
6. Bestämt att gå på stan med Sara och Lovisa imorgon. KLOCKAN 12!!!!!!!!!!!!!!!
7. Petat mig i naveln
8. Öppnat kylskåpet ca 30 ggr.
9. Petat mig lite i näsan
10. Ätit upp nougaten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0