VILKEN KVÄLL!

Vi (sara, lovisa och jag) säger att vi inte är så spontana. Men DET ÄR VI! Vi har ju faktiskt åkt spårvagn till sista hållplatsen och vänt och åkt tillbaka. 60 minuter tog det - SÅ VÄRT. Ingen biljett till JB men det löste sig ju iallafall. Lite rykten om att det var en stor fet fjortisfest så atteehh aa ;) Där tjänade jag 100 spänn kan man väl la säga. Förfest oss Alle med folk - Till JB - frysa - byta om (DÖÖR XD HAHA) - frysa - träffa en massamassa folk - kramar - prata och skrika och sjunga och dansa och hoppa och frysa - jakob jakob - HAHA DÖR

Sara, Lollo och jag kom hem vid tre, åt smörgåsar med saltgurka och sen sov vi till halv 11 (borde sovit till typ två tycker jag. tyckte inte dom). Åt frulle och sen tog vi en uppfriskande promenad bort till Lollo! Döskönt :) härligt väder, SOL och snö - kan inte bli bättre fan.



Ska slå en pling till Erik nu och fråga fall han vill leka i snön. Om han inte vill det så våldgästar jag han fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0