Vi skrattade inte. Tillsammans.

Jag minns inte när vi skrattade tillsammans senast. Men vi har aldrig skrattat tillsammans. Vi var för tråkiga för det. Det var nog därför det blev som det blev, vi skrattade inte tillsammans.


Vi var för dåliga – vi skrattade för fan inte ens tillsammans. Vad fan gjorde vi?


I n g e n t i n g .


Så ovärt. Värdelöst. Tråkigt. Dumt. Egoistiskt. Allvarligt.


Vi log inte mot varandra. Inte för att jag inte vågade visa min glugg jag har mellan tänderna utan för att jag inte hade något att le emot. Du log inte. Och vi skrattade aldrig tillsammans.


Vi var två tråkiga ungdomar, utan fantasi och utan humor. Utan skratt. Fatta vad folk måste ha tyckt, inte för att vi brukade bry oss, men om man tänker efter.


Vi var tråkiga och vi skrattade aldrig tillsammans. Vi hade ingen framtid och vi hade nog dött om bara några månader fall vi hade fortsatt som vi gjorde.


Skrattar du något nu för tiden, jag menar, nu när du inte är med mig?
Jag skrattar varje dag.


Kommentarer
Postat av: julia

älskar denna typ av inlägg ;)

2009-12-14 @ 20:56:20
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

råka skicka en tom kommentar nyss :o

men iaf, så låter det vackert (om det inte låter nördigt att säga så)

2009-12-14 @ 21:23:36
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0