IDAG HAR JAG SKRATTA DÖ MYCKET

Herregud, klockan är fan elva. Jag skulle ha sovit för en timme sen...

Men jag måste bara berätta om några jäklit roliga saker som hände idag. HAHA

Jag - Sara, kommer du ihåg när vi var mindre, när vi sa att vi skulle döpa våra barn till Klara Färdiga och Gå för att det skulle vara lätt att ropa på dom när man skulle äta?! Haha
Sara - Hahahaha, aaa
Jag - Klara färdiga gå!!! DET ÄR MAT!!!!
Båda viker sig av garv och det roliga med mig och Sara är att vi kan säga SAMMA sak 50 gånger och vi tröttnar liksom inte på det
Efter ett tag när vi nästan slutat skratta så säger jag
- Är ni färdiga för att gå?
OCH HAHA. DET GÅR FAN INTE ATT BESKRIVA HUR JÄVLA MYCKET VI SKRATTA.
Vi garva så vi tjöt. (jag sitter och skrattar högt för mig själv nu. hahaa)
- Är ni klara och färdiga för att gå?
HAha. Herregud. det är obeskrivligt. (jag lovar att vi kommer garva sönder åt det här imorgon också. hahahaaaaaaaaa)

En till rolig sak som hände var när Johanna skulle berätta att August hade köpt blommor till hennes mamma.
Johanna - A, men August köpte blommor till min mamma...
Jag - Nae, men vad gulligt *LER ÜBERSTORT*
Johanna börjar garva
och hon bara fortsätta garva och pekar på mig
Där sitter jag och bara ler och fattar INGENTING
Och i det där ögonblicket så tjuter hon av garv och bara: KOLLA MOA! HON HAR KLADDKAKA MELLAN TÄNDERNA!!
Då tjöt vi av garv alla tre. Jag kunde allvarligt inte andas. HAHA. Fyfaaan..
Kunde liksom tänka mig sådär "A, august köpte blommor till min mamma" "nae, vad gulligt *LER ASASTORT MED KLADDKAKA MELLAN TÄNDERNA*"
(Nae, det här går knappt heller att förklara. HAHA. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!)

Och en till lite halvrolig sak var när jag skulle gå på toa på Skafferit (där vi fikade :)) så öppnar jag dörrn så står det redan en människa där och jag bara: Nej, urrrsäkkkta!!!
Och så halvstänger jag dörren, men öppnar den sen igen och säger: Det är toa här va?
tjejen som redan står där säger att "Ja, det är det, men det är kö." (supertrevlig var hon förresten)
Jag - Jaha, men då kan jag väl stå här jag med *stänger dörren* Det är första gången jag är här faktiskt
Tjejen - Ja, jag har här för första gången jag med. Äter du eller fikar du?
Jag - Fikar. Och så äter jag kladdkaka, självklart.
Tjejen - Åh, gud vad gott. (och så går hon in på toan)
När hon kommer ut säger hon
- Du har en väldigt fin tröja, var har du köpt den?
Och då säger jag:
- Den jag har på mig?

JA. MEN VILKEN TRÖJA SKULLE DET ANNARS VARA????? HERREGUUUUD HAHA.
Satt och smågarva för mig själv på toan sen. (bad också till Gud att det inte skulle vara någon utanför som väntade på toan. Men det var det självklart! Och där hade jag suttit och garvat. han måste ju trott att jag var dum i huvet eller något liknande. FAN VAD PINSAMT. HAHA)

NEJ! Nu måste jag sova. Klockan är snart halv tolv jisses...

Godnatt

Kommentarer
Postat av: vem annars

hahahahahahahahhaahah

den sista var bäst

trodde du skulle skirva att du bajsade, men så skrev du att du satt och skrattade för dig själv, hahahahahaHAHAHAHAHhhahahahahAHAHAHAHhhahaahhahHAHAHAHHhahahahhhahahhhahhHAHaa

2009-12-04 @ 16:02:51
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: jenny

hahaahaah dör av skratt när jag läser detta :D

Älskar din blogg, DEN ÄR SÅ HIMLA ROLIG!!!

2009-12-04 @ 23:06:18
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Haha gud! Det där var roligt med din tröja och det där:) Du är ju bara för kul XD<3

2009-12-04 @ 23:10:22
URL: http://hellquisten.blogg.se/
Postat av: Jasmine

SV. Hahaha ja, jag kan tänka mej det:) Jag blev riktigt full i skratt när jag läste inlägget kan jag säga hahaha;)

2009-12-04 @ 23:24:23
URL: http://hellquisten.blogg.se/
Postat av: Moa

Hahaha, lyckat med tröjan Linnea ;) <3

2009-12-05 @ 13:33:06
URL: http://moahannaa.blogg.se/
Postat av: Jocke, Bjärbo alltså =o

fatta inte riktigt de 2 första men den där med toan var ju klockren :P ..

2009-12-07 @ 09:36:10
URL: http://knockebocken.blogg.se/
Postat av: rebecca

hahahaah jävla pucko :D:D:D

2009-12-07 @ 12:48:43
URL: http://rchristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0