EGO GIRL

Även att jag sa att jag absolut INTE ville ha några julklappar iår, så fick jag några i alla fall. Bland annat en av Carolina Gynnings böcker Ego Girl!

Ego girl. är. jag. förresten. Haha.
Varje år har vi ett gissningspaket. Och den som får köpa paketet är den som gissade rätt året innan. Förra året gissade jag rätt. Så iår var det min tur att fixa/köpa/göra ett paket. Jag gjorde det enkelt för mig och sparade ca 100 kr. Tog en tavelram från vinden. Bad pappa skriva ut massor fula bilder på mig själv som jag hittat på datorn(<3) och klistrade sen in alla bilder i/på tavlan. Rätt fint om jag får säga det själv. haha. Bilder som användes var tex:

JAG SKÄMS. ha ha haa
Min lillasyster Felicia gissade rätt förresten. HAHA.

XoXoXOxoXoxoxOXOX - LENNÄJA FOREVER

Kommentarer
Postat av: julia :)

tycker mkt om bilderna ;)

2009-12-24 @ 21:58:54
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: emelie dahlgren

sv: <3

2009-12-24 @ 22:09:19
URL: http://emelied.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jag tycker att det var riktigt bra gjort...fantasi och tanke bakom klapparna är bra :-) o du är absolut ingen ego girl <3 / mammi

2009-12-24 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0